သက္ကရာဇ်ကာလအားဖြင့် ၁၈၈၀ကျော်..
ဒီကာလမှာ အပြောင်းအလဲတွေ အရမ်းများခဲ့တယ်။
သရုပ်မှန်ပန်းချီကနေ
သင်္ကေတဗေဒ (symbolism) ဘက် အချို့တွေ
ကူးပြောင်းလာကြတယ်…။
အရောင်အယူအဆ အသစ်တွေလည်း
ပေါ်ပေါက်လာခဲ့တယ်။
ပန်းချီရဲ့ တော်လှန်ရေးကာလတစ်ခုလို့ ဆိုလို့ရတယ်။
ဒါပေမဲ့ သရုပ်မှန်ကလည်း မပျက်သုဉ်းသေးပါဘူး။
မပျက်သုဉ်းသေးတဲ့အပြင် သရုပ်မှန်တွေပဲ
ဈေးရတဲ့ ကာလဆိုရင်လည်း မမှားသေးပါဘူး။
ယုံကြည်ချက် အနုပညာနဲ့
မသေရုံတမယ် ရှင်သန်ကြရတဲ့ခေတ်..
ဂေါ်ဂင် ဗန်ဂိုးတို့မှာ ဒုက္ခအနာတွေ
ပင်လယ်ဝေ ခဲ့တဲ့ခေတ်..။
ဒီခေတ်ကြီးမှာ အဆန်းသစ်ဆုံး
အနုပညာအမြင်ရှိခဲ့တဲ့ ဗင်းဆင့်ကတော့
သူတို့ နားမလည်နိုင်တာကို မနှစ်မြို့ကြတဲ့
လူတကာရဲ့ တံတွေးခွက်မှာ ပက်လက်ကို မျောခဲ့ပါတယ်
အရှုံးလဲများခဲ့ပါတယ်..
ဗန်ဂိုးရဲ့ အနုပညာဟာ..
သူ့ခေတ်သူ့အခါနဲ့ဆို ကြောင်တောင်တောင်တွေပါပဲ။
ဒါပေမဲ့ အနုပညာတော့ စစ်မှန်ခဲ့တယ်။
သူ့ခေတ် သူ့ ကာလအကြောင်းပြောပြီးတော့..
ဗန်ဂိုးဆိုတာကရော ဘယ်သူလဲ…
ဝယ်သူမရှိတဲ့ ပန်းချီကားတွေအတွက်
တပြားတစ်ချပ်မှ ဝင်ငွေမရပဲ
ပန်းချီပစ္စည်းတွေအတွက် ငွေကုန်ပေါက် အပြည့်နဲ့
ပေမဲ့ သူချစ်တဲ့ အနုပညာကို ဆယ်နှစ်တိုင်
သူသေသည်အထိ မစွန့်လွှတ်ခဲ့တဲ့
အခမ်းနားဆုံး အနုပညာရှင်….။
ကိုယ့်နားရွက် ကိုယ်ဖြတ်ပြီး
ပြည့်တန်ဆာမတစ်ယောက်ကို
လက်ဆောင်ပေးခဲ့တဲ..
ကိုယ့်ကို သတ်သေခဲ့တဲ့ စိတ္တဇပန်းချီဆရာ..။
” လက်ထဲ ငွေရှိရင် အရင်ဆုံး ဆာလောင်တာ
အစာစားဖို့ မဟုတ်ပဲ
ပန်းချီဆွဲဖို့ စာလောင်တယ်” ဆိုတဲ့ ပန်းချီဆရာ…
ကိုးနှစ်တာ ပန်းချီဆွဲသက်အတွင်း
ပန်းချီကား ၉၀၀
ပုံကြမ်းနဲ့ ရုပ်ပုံ ၁၁၀၀
နေ့မနား ညမနား ဆွဲသွားတဲ့ ပန်းချီဆရာ..
အဆုံးသတ်တစ်နေ့မှာ..
ပန်းချီဆရာတစ်ယောက်အတွက် သေခြင်းက
ဆိုးဝါး ပြင်းထန်လောက်အောင် ခံရခက်တဲ့
အရာဟုတ်ဘူးဆိုတဲ့ သူ့ စကားအတိုင်း သေပြခဲ့သူ။
ဗင်းဆင်းရဲ့ ပန်းချီကားတွေဟာ..
အပေါ်ယံအမြင်နဲ့ ရေးဆွဲထားတာ မဟုတ်ပါဘူး။
မြင်ရတဲ့ အရာတွေပေါ် ခံစား သိရှိနားလည် သလို
ရေးဆွဲထား၏။
စိတ်ကူးယဉ်ရေးဆွဲထားဟန် ရှိပေမဲ့
နားလည်နိုင်အောင် ရေးထားသည်။
သဘာဝနဲ့ကင်းကွာခြင်းမရှိ။
ထိုကဲ့သို့ ဝေဖန်သူများက သုံးသပ်ကြ၏၊
ဗင်းဆင့်ဗန်ဂိုးဟာ အနုပညာကို ခံစားတက်သူတိုင်းရဲ့
သူငယ်ချင်းပါပဲ…။
ဒီတော့ ဒီကားမှာ သူ့ဘဝ သူ့အနုပညာ
သူ့အခက်အခဲ သူ့အတွေးအခေါ်တွေကို
သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်ရဲ့ အကြောင်းလို
ကျွန်တော်တို့ ခံစားကြရမှာပါ။
တစ်ချို့ မရေရောတဲ့ အချက်တွေကို
ဒွိဟ ပြသွားပေမဲ့..
သေချာတာကတော့ ဗင်းဆင့်ကို
ကျွန်တော်တို့ လုံးဝ ခံစားမိစေမှာပါ။
ဒီ ဇာတ်လမ်းရဲ့ ဇာတ်လိုက်က
ဗင်းဆင့် ဗန်ဂိုး မဟုတ်ပါဘူး။
ဗင်းဆင့် သေပြီး ကာလတစ်ခုမှာ…
ဗင်းဆင့်ကို နားမလည်တဲ့ ကောင်လေးတစ်ယောက်
သူ့အဖေ ဆန္ဒအရ..ဗင်းဆင့် ကျန်ခဲ့တဲ့စာကို
ပို့်ရာက ဗင်းဆင့်ကို စာနာသွားတာကို
ဇာတ်အိမ်တည်ထားတာပါ။
ဒီဇာတ်ကားမှာ
ဗင်းဆင်းရဲ့ ပန်းချီဟန်တွေ အပြင်
ဗင်းဆင့်ရဲ့ တကယ့် ပန်းချီကားတွေ အများကြီး
ထည့််သုံးထားပါတယ်..
ကြယ်တွေစုံတဲ့ည..
ဂျုံခင်းထဲက ကျီးကန်းများ..
ပန်းအိုးထဲက နေကြာ၁၂ပွင့်
ညလုံးပေါက်ကဖေး
တဲရေ့စ်ကဖေးရဲ့ ညရှုခင်း အစရှိတဲ့
နာမည်ကျော် ပန်းချီတွေ ပါပါတယ်..။
ထူးခြားတာကတော့
ဒီကားကို အစအဆုံး ဆီဆေးပန်းချီကားပေါင်း
၆၅၀၀၀ကို Animationအနေနဲ့လုပ်ထားပြီး
အဲ့ဒီပန်းချီကားတွေကို ကမ္ဘာအနှံ့ကအနုပညာရှင်
တစ်ရာကျော်က ရေးဆွဲပေးခဲ့ပါတယ်။
ဒီကားရဲ့ အဓိက ဇာတ်ကောင် အာမန်ရော်လင်
အပါအဝင် ဒေါက်တာ ဂါးချက်..
ပီရီ တန်ဂျိုင်း ဇာတ်ကောင်တွေဟာလည်း
ဗင်းဆင့် ဆွဲခဲ့တဲ့ ပုံတူတွေကို သုံးထားတာပါ..။
ဗင်းဆင့် ဘာကြောင့် သေဆုံးသွားရခဲ့သလဲ..
အဖြေရှာနေတဲ့ ကောင်လေးတစ်ယောက်နဲ့ အတူ
ဗင်းဆင့် ဘဝကို ရှာပုံတော် ဖွင့်ရမှာပါ..
Live Longer..
You’ll see..
Life can even bring down the strong..
ဘဝမှာ အနေကြာလာရင်
ဘဝဟာ အခိုင်အမာဆုံး စိတ်ဓာတ်တွေကိုတောင်
ပြိုလဲစေနိုင်ပါတယ်…
ဗင်းဆင့်ရဲ့ ရင်နင့်စရာ ပြိုလဲမှု
အကြီးကျယ်ဆုံး အနုပညာရှင်တစ်ယောက်ရဲ့ ပြိုလဲမှုကို
ခြေရာကောက် ကြည့်ချင်ရင်
ဒီကားထက် ပိုပြောပြနိုင်မဲ့ကား ရှိမယ် မထင်ပါဘူး။
Upload on Youtube
Upload on Youtube
Upload on Youtube
Leave a Reply